گوگل ادوردز چيست

آيا با گوگل ادوردز آشنايي داريد؟ آيا مي دانيد از طريق تبليغات كليكي مي توانيد به درآمد بالايي برسيد؟ براي آشنايي بيشتر با  دوره آموزش گوگل آناليتيكس مي توانيد مقاله مربوطه را بخوانيد.

گوگل ادوردز يا همان گوگل ادز چيست؟
به نظر شما گوگل ادوردز چيست و منظور از آموزش گوگل ادوردز چيست؟ منظور از گوگل ادوردز، يك سيستم تبليغاتي است كه  تبليغ كنندگان، كلمات هدف خود را جهت قابل كليك بودن در نتايج جستجوي گوگل به مزايده مي گذارند. يكي از راه هايي كه  گوگل به كسب درآمد مي رسد از طريق گوگل ادز مي باشد، به طوري كه تبليغ كنندگان موظف به پرداخت، به ازاي هر كليك براي ديده شدن در گوگل مي باشند. 

به عبارتي ديگر، گوگل ادز، يك بستر تبليغات پولي است كه تحت كانال بازاريابي مانند پرداخت به ازاي هر كليك (PPC) فعاليت مي كند و مبلغان كلمات كليدي بايد به ازاي هر كليك يا به ازاي ديده شدن در نتايج گوگل، مبلغي را پرداخت نمايند.

گوگل ادز يكي از راه هاي موثر و تاثير گذار بوده  كه مشتريان خاص هدف را با توجه به محصولات يا خدماتي كه به عنوان آفر در نتايج جستجو قابل مشاهده است،  به سمت سايت  خود سوق مي دهد. با يادگيري و گذراندن دوره آموزش گوگل ادوردز، شما مي توانيد ترافيك سايت و بازديدكنندگان را افزايش دهيد و حتي دريافت تماس هاي تلفني را  هم بيشتر نماييد.

گوگل ادز به شما اجازه ساخت و منتشر كردن تبليغات را به صورت همزمان هم در موبايل و هم در دسكتاپ، براي مخاطبان هدف قرار مي دهد. اين بدان معني است كه بيزينس شما در هر زماني كه كاربران هدف، محصول يا خدمات شما را جستجو مي كنند، مي تواند در نقشه گوگل يا صفحه اول گوگل در بالاترين رتبه ديده شود. اين روش يكي از بهترين  روش ها براي بدست آوردن مخاطبان هدف است كه توسط تبليغات شما در نتايج گوگل ايجاد شده است.

با گذشت زمان، google ads به شما در آناليز و بهبود تبليغات جهت رسيدن به مخاطبان هدف كمك مي كند و همچنين باعث رسيدن به هدف كمپين تبليغاتي شما مي شود. گوگل ادوردز، به اندازه كسب و كار شما و منابع در دسترس، كاري ندارد و شما مي توانيد مناسب با بودجه  خود، اين كمپين را ايجاد كنيد. در اينجا يك سوالي مطرح مي شود كه آيا گوگل ادوردز تاثير گذار است و آيا كار مي كند؟


برچسب‌ها:

بازدید: <~PostViwe~>

[ ]